tisdag 4 november 2008

konfettiglitter is all it takes to make me live again

Idag började julen lite. Det är inte bra. Jag gick och såg en teaterföreställning som hette "En julsaga". Jag vet inte om jag skulle säga att den var bra men den var helt klart underhållande. Och sedd tusen gånger, kändes det som.

Det allra allra bästa med den var helt klart konfettiglittret! Jag ville springa fram till scen och fylla händerna med det och lägga det i jackfickorna och ta med det hem och kasta det över mig själv när jag känner att allt inte är som det borde vara; då när allt bara är svart. Det är då man behöver konfettiglitter!

.det blev aldrig.

2 kommentarer:

The girl with the thorn in her side sa...

Men åå, vad fint. jag önskar att du gjort det.

Anonym sa...

Jag såg nästan hela konserten på Way out west, såg Fleet foxes i tältet.

Det var en bra spelning, och för mig var det en perfekt avslutning på min Håkan-era. När han körde "Nu kan du få mig så lätt" kände jag att han aldrig skulle kunna toppa det.