fredag 21 november 2008

jag är en männska i en brunbjörns kropp, jag är ett blåbär i ett stort kretslopp

Vad gör Linda?
  • Lyssnar på blipblop från Norrköping
  • Väntar på att hämta Jenny på stationen
  • Soffdansar
  • Tänker att hon borde ta ner disken
  • Påminner sig själv om att hon måste till kontoret för att hämta sin luftmadrass
  • Loggar in på brors mejl för att hjälpa honom med saker that he needs help with
Kolla in länken på bandet från stan! Det är ett tufft band som har tuffa affischer! Jag har några men de är inte uppsatta. Men de ska bli uppsatta i Le discokcollective! Får shår!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda, jag tänkte bara berätta och tacka.
Berätta, att jag i glädje efter att bli av med gipset efter 10 veckor precis dansade ensam i mitt vardagsrum helt lycklig. Det är ganska knäppt, men vem är inte det egentligen?
Tacka, för Familjen, som jag dansade till. Jag är frälst. Och det är ju tack vare dig. Annars hade jag aldrig hittat dem, jag är ju dålig på att hitta musik.

Så jag tänkte att jag borde skriva det till dig. Jag blir också sugen på att blogga ibland. Så att jag kan skriva vad jag tänker. Men än så länge får tankarna hålla sig i dagboken.
Jag önskar dig en härlig helg!
Kram

Anonym sa...

Emilia! Hej! Åh, vad fint, jag brukar med dansa i mitt rum. Det är inte knäppt. Det är bra!

Anonym sa...

hihi jo det har du rätt i. Det är bra. Men lite knäppt också. Det är ju ingen motsättning...:)