måndag 17 november 2008

the drug of my choise

Oundvikligen kom måndagen. Den har inte varit så bra än så länge om man bortser från att jag lyssnade på Suede på morgonen. Allt känns bra när man lyssnar på Suede på morgonen.

Jag blir så ledsen på drogliberala människor som motiverar det med; "men de skadar ju ingen". Inte? Alla runt omkring dem då? Och de själva? Klart det skadar! Men det är ingen idé att försöka diskutera för de är många fler än jag och trycker ner mig och jag kan inte vinna ensam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, vem är det som säger sådana här knasigheter! Jag tycker knark är bajs. Jag hade en pojkvän som knarkade en gång. Det var mycket hemskt. Det skadar allaallaalla. Typ. Jag är med och slåss!

Anonym sa...

Jag hade också en sån pojkvän en gång. Bra, då slåss vi tillsammans!