torsdag 20 november 2008

käglorna faller som...nae, det gör de inte alls.

Gruppaktivitet utanför skolan. Förbjudet att prata om projektet. Vi lyckades! Wow.

Vilken var aktiviteten? Bowling. ...
Okej, så här är det; förra året pratade jag varje måndag om vilken skitsport innebandy var eftersom det var en skitsport då (nu är det bara en sport). Nu pratar jag om vilken skitsport bowling är för det är verkligen en skitsport! Jag bara förlorar varje gång. Jag missar käglorna oftare än jag träffar dem och i de flesta av kasten (jag vet inte om det heter kast, men jag kastar faktiskt) så hamnar klotet i diket. Man kastar av bitar av tumnageln och man får äckligt poleringsmedel över hela händerna. Fy.

Fan.

Kunde jag utrota bowling och alla glada minnen folk eventuellt har av sporten skulle jag göra det utan att blinka.

1 kommentar:

The girl with the thorn in her side sa...

haha! eller hur! jag var och bowlade precis när jag flyttat till karlstad. jag kastar också. och träffar typ aldrig. men det värsta var att jag var där med folk som försökte LÄRA MIG ATT BOWLA också! typ Men såååhääär gör du, stå såhär och låt klotet gliiiida typ. Bara vad faaan, jag vill ju bara suga, skärp er!