måndag 3 november 2008

Au revoir Arvika?

Jag tog en tur hem till sjukKarin idag. Hon var förkyld. Det hindrade dock varken henne eller mig från att se på Farväl Falkenberg. Eller jo, vi pratade mest tycker jag. Och åt popcorn och annanas. Men innan detta hände kvällens höjdpunkt; vi var på party med Anna T.* Vi spånade också på filmidén "Au revoir Arvika" och tog fram potentiella förslag på skådespelare. Detta kan bli bra. Detta kan bli perfekt!

*flaskorna är tomma och var tomma när jag kom. de hade befunnnit sig i rummet sedan lördagsnatt/söndagsmorgon. då var jag i norrköping.

Efter film blev det dags för blandband och saga. Karin läste "Vem ska trösta Knyttet?" för mig och det var första gången jag hörde den. Jag upptäckte att jag hade missat något i min barndom. Men hellre sent än imorrn!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg du Håkan på Way out west i somras?

Pausfogel sa...

Inte Au revoir Arvika än!!! Vi måste ju bli färdiga med stan först, det låter så deppigt annars. Och vi har ju inget manus!? Det är ju i och för sig vad vi vill uppmana våra påtänkta skådisar att göra. Hmm det kanske löser sig.

Anonym sa...

Japp, skådisarna skriver manus! Bästa idén!