lördag 1 november 2008

jag har redan sett Spanien

Världens bästa Håkan gjorde det igen och jag var där och det var det finaste jag har varit med om sedan sist jag såg honom.

Jag föstår mig inte på den mannen. Hur vet han vad han ska sjunga för att beröra mig till tårar? Hur vet han så mycket om mitt liv att han kan skriva låt efter låt om det?

Och i raden "för hon har redan sett Spanien" böt han ut "hon" mot "jag" och jag höll på att dö.

(efteråt hängde jag ett tag på staketet för att jag ville ha en av de outgivna rosorna. Det fick jag. Men det är hemligt för det skulle lätt kunna ge mig en nördstämpel, där av parantesen)

2 kommentarer:

Anonym sa...

men å, hej. Jag ville också ha en ros. Du får lära mig alla dina håkanknep någon dag. Fast sådant kanske är hemligt. Men ändå. :)

Anonym sa...

Mitt enda knep; var där. längst fram, alltså.