onsdag 28 januari 2009

you get the point about bad style, yes?

Ibland får man ha hatobjekt, så att man har nåt att avreagera sig på. Hatobjekt är ett starkt ord, kanske är det inte riktigt så starkt som jag menar, but du får poängen, ja?

Dagens hatobjekt: hon som hade satt sig mitt på bänken i busskuren. Vad resulterade det i? Jo, att jag fick stå upp och vänta i evigheternas evigheter. Och när jag står upp bara liiite liiite längre än i evigheternas evigheter så slutar jag stå och börjar falla till marken istället. Det är inte bra. Det har doktorn sagt att jag ska undvika. Men hur ska jag kunna undvika det när folk sätter sig mitt på bänkarna? I say; bad style!

3 kommentarer:

Pausfogel sa...

you push them!
varför stå och vänta i en busskur? var åkte du buss?

Anonym sa...

Jag åkte till Ingesund, denna åh, så underbara folkhögskola!

Pausfogel sa...

öh!?