söndag 18 januari 2009

sister, your child's a dead bear

Ibland saknar jag att vara i Norrköping och se Nova växa upp. Men än har hon inte hunnit växa upp så mycket så jag kanske hinner.

Och Javi och jag pratar om en speciell bild på barnet och han säger att hon ser ut som en tellitubbie och jag säger att hon ser ut som en död björn men han tycker att jag har fel för att barn inte gillar döda björnar. Men man kan väl se ut som saker utan att gilla dem? Och sedan argumenterar vi om vår sak och tillslut säger han att det kanske är lite kul ändå om det vore en död björn och jag tror mig ha vunniut diskussionen på över 300 mil men så avslutar han diskussionen med;
- Well the point is that you have compared your niece with a dead bear!!!!
och han har ju faktiskt rätt så jag skyndar mig att be honom att inte skvallra till min syster och det kommer han inte göra.

Inga kommentarer: