lördag 13 december 2008

I really can't tell you what he told me but it was a lie

Klubb Lusse och jag sitter i entrén iklädd nån slags taggtråd med stjärnor på. Mycket fint. Jag tar betalt av de som vill komma in och ger dem sedan antingen en stämpel eller en annan beroende på hur gamla de är. En del vill betala med kort, då får de det för det funkar nu igen. Först ville det inte funka. Då lät jag det vara tills det hade lugnat ner sig och ville uppträda korrekt igen. Man måste ha tålamod i den hör branschen...

Jag dricker pepsi efter pepsi och äter jordnötter och inser att efter tolv kommer jag vara ganska ensam här på övervåningen. Det känns inte jättekul men vad gör man...? Fast jag kanske har fel; alla kanske ratar baren på undervåningen och hänger i läskbaren här uppe istället. Kanske... Inte.
---
Övrig status:
Idag har jag köpt ben till min säng och flyttat in en garderob till mitt rum och insett att jag har alldeles för få galgar. Dåligt.

Inga kommentarer: