måndag 27 oktober 2008

lillasyster, bli gärna precis som jag när du blir stor

Glädje är det vackraste som finns. Så här reagerade min syster när jag berättade att tåget skulle köra hem mig några dagar tidigare än planerat;

Linda säger:
Vill du veta en hemlis?

mmalin' säger:
ja tack

Linda säger:
lova att inte säga då!

Linda säger:
det blir inget roligt då

Linda säger:
lova lova lova lova!

mmalin' säger:
okej jag lovar på heder och samvete att inte säga

Linda säger:
åkajj

Linda säger:
att jag kommer till Norrköping ikväll

mmalin' säger:
varför det?

Linda säger:
gahahaha! vilken överraskning!

mmalin' säger:
får jag med komma

mmalin' säger:
varför?

mmalin' säger:
nahe?

mmalin' säger:
gör du?

Linda säger:
du är ju redan där

Linda säger:
vart ska du komma?

Linda säger:
gör jag

mmalin' säger:
ja men asså XD, till dig

Linda säger:
för att jag ville

mmalin' säger:
jaha okej

Linda säger:
till arvika?

mmalin' säger:
men jag vill komma, nej men du ska ju hem ikväll till norrköping ju?

Linda säger:
ja

Linda säger:
ska du till pappa då?

mmalin' säger:
jaa, till pappa?

mmalin' säger:
ska du till pappa?

Linda säger:
men han vet inte att jag kommer

Linda säger:
ja

mmalin' säger:
men då vill jag med komma!

mmalin' säger:
jag har saknat dig ju

Linda säger:
men säg att du ska sova hos han då

Linda säger:
men säg inte att jag ska komma

mmalin' säger:
ojojoj vad glad jag blev nu , världens bästa hemlis

Linda säger:
för det ska vara en överraskning

mmalin' säger:
okej . , då måste vi ta en massa kort

Linda säger:
och se på Casper

mmalin' säger:
hihihi vad glaaad jag e , jihooooooooooooo

mmalin' säger:
gaaah x_D

mmalin' säger:
hahahaha

mmalin' säger:
herregud lindis pindis :D:d

mmalin' säger:
im so happiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mmalin' säger:
fan jag blir ju alldeles galen här

mmalin' säger:
ojooj d

mmalin' säger:
sdfidxknbjkpvckxhcxl

mmalin' säger
hahahaha

mmalin' säger:
linda ? D:

mmalin' säger:
yayyaya , haha

1 kommentar:

Malin sa...

Älskar dig massa syster, och kommer alltid göra! <3