fredag 8 januari 2010

promenad till slottet

Inatt så ändrades mina frukostplaner vilket resulterade i att jag inte hade någonting att göra efter att jag hade vaknat och ätit frukost alldeles ensam. Så jag bestämde mig för att gå till slottet i Kviberg. Kanske att det inte är något riktigt slott men det ser ut som ett så då får det kallas så.

Det tog mig 50 minuter att gå dit och jag gick antagligen den längsta vägen eftersom jag svängde av vid Statoil (jag hade innan fått beskrivet för mig att jag skulle svänga senast vid Statoil). Dessutom går jag inte särskilt fort när jag inte vet hur jag ska gå.

Väl framme så tänkte jag att jag skulle gå upp och kolla lite närmare på slottet men på väg upp så såg jag någon i fönstret och vågade inte. Så jag gick ner igen och bort till spårvagnen och åkte tillbaka till Kortedala.

1 kommentar:

Jeanette S sa...

Vackert slott! Vad heter det?

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!