fredag 1 januari 2010

2009 års...

detta har jag gjort fast jag skämts lite över det: sett på Idol
konsert: Håkan Hellström på Peace & Love. Vad annars?
skämt: Turning left, turning right, Turning Torso. Ibland är jag för rolig!
dialekt: skånska
resa: London, när jag skulle byta flyg till Spanien. Jag trodde inte jag skulle komma därifrån.
tråkigaste resa: vrakbussen genom Egyptien
säkerhetskontroll: mellan Jordanien och Israel
adoption: Olof Palm
köp: enkelbiljett till Göteborg (som kommer bli oanvänd eftersom jag får skjuts istället)
är detta ord verkligen bara östgötskt? Fattar inte resten av Sverige?: Kartig
beroende: Facebook
det här gillar jag visst: avocado
irritation: julljusskenet som syns i ögonvrån fran grannarna på andra sidan gatan. Det blinkar hysteriskt i olika färger dygnet runt.
är det 1a april idag? 25 juni. Michael Jackson dog. Jag kunde inte ha brytt mig mindre. Trodde det var ett lureskämt.
jag blev grundlurad: att Titanic 2 skulle komma i sommar. Jack var nedfrusen, tinades upp och levde i nutiden. Det gick inte problemfritt. DET VAR INTE SANT!

Inga kommentarer: