måndag 2 februari 2009

sluta med trottoarssicksackning!

Dagens hatobjekt: tjockismannen som gick sicksack över hela trottoaren. Varje gång jag kom upp nästan jämsides med honom och tänkte gå om så kom han in framför mig. Jag kom inte om förrän det blev ett övegångsställe. Det värsta var att tjockismannen var så mycket tjockis att det knappt gick att gå brevid honom på trottoaren utan att hamna ute på gatan.

Jag tycker människor få vara tjockisar. Jag är inte rädd för dem som en del andra är. Men jag tycker också att de ska gå i rak linje på trottoarerna så att jag kommer förbi. Jag tycker även att smalisar ska gå i rak linje så att jag kommer förbi. Mest tycker jag att alla slags kroppshyddor ska sluta sicksacka fram längs trottoarerna. Även jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! Du är rolig Linda!

Anonym sa...

Jag hatar tjockisar! Dom måste alltid trycka ner andra människor. Nästan alla tjockisar är så. Sen säger dom alltid att andra människor är feta.