måndag 2 februari 2009

hit me hard, hit me right between the eyes. I wanna see the stars; hit me, hit me!

Idag kommer jag inte långt. Längst bort har jag kommit till affären. Istället för att göra vad jag ska så;
- bloggar jag
- facebookar jag
- msnar jag
- kollar jag ut genom fönstret
- längtar jag till senare

---

Jag har köpt jättefina plåster idag. Limited edition, stod det att det var. Bara det gjorde det värt att införskaffa dem. Nu hoppas jag att jag ramlar och skrapar knät snart så att jag kan få använda dem. För nån 50 cent-stil med plåster på kindbenet bara för att det är tufft vill jag inte behöva lägga mig till med. Dock så utesluter jag det inte ännu. Har jag inte ett sår inom en snar framtid blir det plåster i fejjat. Jag löver!

2 kommentarer:

Pausfogel sa...

vill du inte vara som gangstern, ni kunde bli vi med plåster i ansiktet-vänner

Anonym sa...

Nje, inte plåster i fejjat.