fredag 27 februari 2009

If you give me shit I give you shit

Karin säger att man måste följa upp saker som man skriver om på bloggen (ungefär som jag gjorde när jag skrev att jag var sjuk och sedan skrev att jag var frisk igen). Hon säger att folk vill läsa då. Jag tror hon säger det, i alla fall. Jag minns inte. Men det låter smart, så det säger hon nog.

Jag minns inte om jag har skrivit om det här men i vilket fall som helst följer jag upp det nu; våran trasiga toadörr. Det gick lite i bitar när vi hade inflyttningsfest. "Vild fest!" Jajjemänn, men det var inte därför den gick sönder. Det var för att den gick i baklås när det var en norsk där inne. Så vi valde att ha sönder den. Dörren alltså. Inte norsken (kolla, om jag hade stavat norsken med två r så hade det blivit norrsken. Tufft att ha norrsken inlåst på toan!).

Efter sönderhavandet hade vi en matta för. Sen efter en vecka ringde vi hyresvärden och han kom och plockade bort dörren så att vi fick ha en ful ful ful tygaffisch för istället. Den var så ful att jag knappt ville gå på toa under hela följande vecka som vi hade den. Men nu! Nu har vi fått en ny dörr. Och den är så fin att jag vill gå på toa hela tiden. Men det gör jag inte. Hade jag gjort det så hade jag nog varit sjuk.

Här har ni't!


Operation:Rädda Norsken


Hål i dörren


Ny dörr. Annan kamera.

2 kommentarer:

Pausfogel sa...

Hurra hurra!! Roligt! Kanske för att jag figurerar i inlägget, gillar't! (kanske hålla-om-ryggen-grejen funkar?) Hade ni Alice i underlivet som toalett"dörr" förstår jag att du inte ville gå på toa!!! Hua hua!

Anonym sa...

Hua, minsann!