tisdag 17 februari 2009

Morrissey vs. Peace & Love

Min dator är trött. Den måste nog sova. Och det betyder ju att jag måste ta den hem och inte låta den vara kvar här på kontoret.

Jag har upptäckt en sak idag. Att Morrissey spelar i Göteborg den 22 juni och att Peace & Love börjar den 22 juni. Det är dåligt eftersom jag har en biljett till Morrissey och, antagligen, ska jobba på festivalen. Men då tänkte jag såhär; att det som börjar den 22 av festivalen är ju temadagarna, så då kanske jag inte behöver vara där eller så är det okej att jag kommer dagen efter. Det tror jag kan lösa sig. Annars skippar jag Morrissey för jag missar inte den enda chansen att se Håkan i sommar.

Nu: hem och lägga datorn.

2 kommentarer:

The girl with the thorn in her side sa...

Alltså, Linda! Nu blir jag upprörd! Du kan inte missa morrissey! MORRISSEY!Förstår du inte att det är MORRISSEY??

Anonym sa...

Jo, men Håkan. Förstår du inte att det är HÅKAN!?