torsdag 4 mars 2010

uppvisning i världsklass

Såhär stod det i infon på eventet som jag var på nu ikväll:

"Denna kväll får vi njuta av shower i världsklass med bland annat Kristoffer Berntsson. Team Surprise och Team Boomerang som visar upp sina nya tävlingsprogram inför VM i Colorado Springs 9-10 april.
Vi kommer också att få se Team Convivium och Team Spirit som deltar i World Challenge Cup hemma i Göteborg den 12-13 mars."

Det var roligt. Jag har aldrig varit på konståkning förut, så det var ju en bra första gång. Jag hade lite svårt för att vet när man skulle klappa i händerna. Det är alltid så med saker som man inte är insatt i. Tillslut valde jag att bara klappa när de var klara. Det kändes rätt.

2 kommentarer:

malin sa...

eller så kunde man ju bara gjort som dom andra i publiken :P

Linda sa...

Men då skulle jag klappa utan att veta varför.