torsdag 11 mars 2010

ny kategori: dagens jôbb

Här kommer den nya kategorin: dagens jôbb. Låter det inte fantastiskt?! Det är det.

Jag har inget riktigt jobb så jag får underhålla mig genom att klistra in mitt huvud på arbetande människor. Sånt tycker jag är kul! Till att börja med kommer jag klistra mitt huvud på folk som jobbar med sånt som jag nån gång har velat eller vill jobba med. När jag har gjort det fortsätter jag med random jobb.

Här nedanför är jag brevbärare. När jag var liten ville jag bli brevbärare. Jag och mina kompisar brukade cykla efter brevbäraren. Nu för tiden brukar jag kika på brevbäraren genom kikhålet ibland.

Jag ville bli cykelbrevbärare. Inte bilbrevbärare. Ibland vill jag fortfarande det.

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbart Linda! Du ser verkligen peppad ut.