lördag 21 november 2009

vi kanske ses, det finns en chans, på en spårvagn nånstans

Jag fick sms:
"Jag tror jag sitter på samma spårvagn som Håkan Hellström."
Jag skickade svarssms:
"Jag vet inte vad jag ska säga"

"Vi kanske ses, det finns en chans, på en spårvagn nånstans"
?

Min fråga: åker Håkan fortfarande spårvagn? Vågar han åka spårvagn? Är han en man av folket?

Som om det inte var nog med kändisar för dagen, så får jag reda på att Marcus Birro inte alls bor långt ifrån mig. Man behöver inte ens lämna gatan, faktiskt. Jag gillar honom. Det har jag alltid gjort.

1 kommentar:

Pausfogel sa...

Åhh, ååh, jag älskade honom i Frank, det var den bästa stunden på hela veckan - måndagar! Vi satt i bilen påväg till en orkesterrepetition, det hade varit en lång dag, det var mörkt och vi lyssnade alltid på Frank, perfekt där innan kl 7!