lördag 7 november 2009

jag är sötast i världen

Alltså, ni vet det här:
"Du som läser detta, oavsett om vi pratar ofta eller inte, skriv en kommentar med ditt första minne du kommer att tänka på med dig och mig. När du gjort det, kopiera de här raderna till din egen logg."
Det brukar stå på Facebook. Jag skrev det. Och det bästa var det här:
"
Att du hade en håkan tygpåse och fina stjärnor bakom öronen och när jag påpekade det senare sa du "det är som att man har plockat ned dom från himlen och satt dom bakom örat!" och då tyckte jag att du var sötast i världen!"
Och det måste jag vara! Annars skulle jag inte ha sagt så. En till sak som man kan säga om stjärnan är:
"Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till mig"
Och det är det. Annars skulle jag inte ha sagt så.

Inga kommentarer: