måndag 20 april 2009

sikken kväll

Sikken kväll det har varit. Sikken kväll. Den började med att jag gjorde Megaman i pärlor. Med de riktiga färgerna. Det gick fort fort fort. Eftersom det gick så fort var jag tvungen att göra några giraffer med huvudena i träd också. Det var mycket blått i den. Den gick lite långsammare än Megaman. Under tiden lyssnade jag på Samuraj Cities nya skiva tre gånger.



Sen gick jag och yogade. Jag gillar att yoga. Jag hade min egna matta. Jag gillar min egna matta. Den är lång. Jag är lång. Vi passar bra ihop. Efter det cyklade jag hem och tutade med cykeltutan och när jag kom hem gjorde jag smoothie med vindruvor och clementiner (som egentligen heter typ satumas) och pumpafrön. Hälsosamt värre. Tummen upp. Hurra!

Jag gjorde klart girafferna. Drack smoothien. Drack vatten. Lyssnade på Red House Painters. Hittade inte mitt internet. Hittade mitt internet. Det låg under sängen. Konstigt.

Jag säger bara en sak; sikken kväll det har varit. Sikken kväll. Och än är den inte över. Än finns Filip & Fredriks nya program på internet. Det är fint. Det ska jag se på nu.

Inga kommentarer: