onsdag 21 april 2010

Idag har det varit konstigt väder. Det har regnat, snöat, haglat och varit soligt. Hur många dagar får man så många olika väder, egentligen? Idag borde gå till väderhistorien!

Jag har dessutom åkt på höga böter på spårvagnen, trots att jag hade biljett. Fy fan. Det var inte så muntert. Så jag ska leva nästa månad på nudlar och knäckebröd. Det kommer bli roligt.

Imorrn ska jag till Galaxen och kolla på djur. OBS, inte den Galaxen i Arvika, utan djurpark-Galaxen i Bergsjön. Det vore trevligt om det var Galaxen i Arvika men förhoppningsvis blir det trevligt ändå.

Nu ska jag läsa lite i Tårtgeneralen. Den är utläst om ungefär 10 sidvändningar.
På fredag kan man gå till biblioteket och få sin bok signerad av Jens Lapidus. Jag har Snabba Cash-boken. Jag har haft den i flera år men jag har inte läst den. Är det töntigt att få en bok som man inte läst signerad? Borde jag åka till Borås med mitt Välkommenn-till-Göteborg-Regionen-runt-Gratis-kort och äta lunch med Jimmie istället och sedan spela MarioKart? Det är frågan. Hm.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Varför fick du böter om du hade biljett? Det låter väldigt elakt och tråkigt.
Klart du ska få boken signerad, du kan ju göra allt det andra efter.

Linda sa...

Jag fick böter för att biljetten inte hann komma fram innan de tog mig, för att det är ungefär 1 minut mellan hållplatserna. Inte ens när biljetten kom släppte dig mig.

Du är så smart! Jag ska göra båda. Dessutom blev jag uppringd idag och inbokad till arbetsintervju imorrn. Så det ska jag också hinna med innan jag tar mig till Borås.

Pausfogel sa...

Heja, Borås heja heja!

AAANNNONNNYM sa...

MarioKart såklart!