söndag 25 april 2010

i Borås

Jag förstår att ni undrar om jag åkte till Borås eller om jag fick min bok signerad av Jens Lapidus. Jag ska berätta för er. Jag vaknade vid 12 och hann inte in och få min bok signerad. Istället hängde jag här hemma några timmar innan jag åkte till stan för att gå på nån slags jobbintervju. Det hela slutade med att jag nästan helt säkert fick en praktikplats. Jag får veta det imorgon. Sedan åkte jag till Borås.

I Borås hade vi disco för småbarn och sedan var vi och handlade. Hemma hos min kompis lagade vi vegetarisk gulashsoppa, spelade MarioKart och såg på Alvin och gänger 2. Sedan somnade vi. Nästa dag funkade inte kylen så det kom en snubbe och skulle laga den. Vi lämnade honom ensam i lägenheten och åkte till Göteborg istället.

På bildens åks det Swebus, via Landvetter.

Inga kommentarer: