tisdag 13 april 2010

fräknar

23 grader i skuggan på balkongen. Ett glas saft med mormors löständer i. Diverse gratistidningar från parkbänkar och biblioteket att läsa. Livet funkar relativt bra. Jag får fräknar på munnen. Det syns på bild men inte lika bra som i verkligheten. Varje år får jag massa nya fräknar på ställen där jag inte brukade ha fräknar innan; munnen, ögonlocken, axlarna, armarna, händerna. Jag förstår inte vad som händer. Brukar inte fräknar försvinna ju äldre man blir? Går jag bakåt i min utveckling?

3 kommentarer:

malin sa...

hahahahha asså vilken bild! Skitkul! :D

Ärnst sa...

hehe.. jag säger bara följande =)
1. Det är fint, personligt och gulligt med fräknar!
2. fräknar ÄR sexigt!

M sa...

Man får mer och mer fräknar med åren. Så är det för mig med. När man blir gravid kan man få ännu mer + skumma stora pigmentfläckar, så då ska man skydda huden. Tycker det är sött med fräknar.