måndag 12 oktober 2009

kakkalas i Göteborg

Jag åkte till Göteborg i lördags och åkte tillbaka i söndags. På lördagen kom jag hem till Jenny och vi målade serier att skicka till Bosnien ända tills sent på natten. Mitt i kom Jimmie och vi bakade kakor och hade kakkalas och pratade skånska. Det var trevligt. Sen på natten kom Jenny och jag fram till att jag nog flyttar hem till henne efter nyår.

På söndagen åkte Jenny till sin bror och jag åkte in till stan och drack kaffe med Christophe. Sen visste vi inte ritkigt vad jag skulle göra. Vi kollade runt lite och sen åkte jag spårvagn tillbaka till förorten och åkte bil tillbaka därifrån till Norrköping.

Det var trevligt.

2 kommentarer:

le Bitch sa...

Hur kommer det sig att det alltid är de galet knasiga bilderna som hamnar på din blogg? :P

Linda sa...

Mest för att det bara är sånna vi tar :P Det finns knappt en enda normal bild på oss. Sen också för att det är roligt.