söndag 26 september 2010

Håkan, Filip, Fredrik

Tidigt imorse åkte jag till stan. Spårvagnen var utbytt mot buss och chauffören kunde inte vägen utan frågade passagerarna som inte heller kunde vägen. Åkte fel. HIttade tillslut en annan buss att följa efter. Väl inne i stan möttes jag upp och fick ett pass in till Bokmässan. På passet stor det att jag hette Jens. Det gjorde jag också. Med passet och mitt nya namn kom jag utan problem förbi insläppet. Bra koll, där! Sen väntade jag. Kvart över två tyckte jag det var nog så då jag gick ner för att få en bra plats. Så att jag kunde se Håkan och Filip & Fredrik riktigt bra. Några hundra andra hade tänkt likadant som jag och det hela slutade med att efter 45 minuters köande fick jag stå i en dörröppning långt långt bak och se på de 3. Men det var ganska okej. Jag såg och hörde ändå.

Inga kommentarer: