måndag 15 februari 2010

DJn gör så han och jag kan flyga hela tiden (?)

Igår skulle jag och några andra till Röda Sten och "klubba". House. Uuu, häftigt! Jag hade fräna skor och ett discokulehalsband och min allra housigaste tröja. Humöret var på topp och på Facebook stod över 200 personer anmälda som "attending". Kanske att man då kan bli lite orolig över att inte få plats inne i lokalen men det blev inte vi för vi stod skrivna på gästlistan. Och att stå på gästlistan innebar att gå förbi hela kön och bara betala halva inträdet. Jag var oerhört mallig över detta. Fast när vi kom dit var det ingen kö. Trist.

När vi kom in var det inte fullsatt. Men vi var ganska tidiga. Ungefär 3 stycken hade hunnit dit innan oss. Efter en och en halv timme hade ungefär 5 stycken till kommit, så nu var vi runt 12 personer där inne. Plus DJs och personal. Ingen var på dansgolvet. Vi försökte lite men kände oss lite malplacerade. Tillslut gick vi. Illa. Jag som hade laddat upp så fint.

Inga kommentarer: