söndag 6 september 2009

Idag ar det sondag. Allt ar stangt. Spanien ar som Arvika pa sondagar med enda skillnad att inte ens affarerna ar oppna har. Det betyder inget fika. Inte for att det blir fika annars heller men, ja.

Pa stranden blaste vagorna hoga och det gick inte att sta klokt for att sanden forsvann varje gang en vag kom in och varje gang den gick ut igen. Sa jag forsokte mest halla mig over ytan vilket gick sa dar. Det maste sett roligt ut. Jag trodde jag skulle dras med ut och bli uppaten av hajar. Undrar om det finns hajar?

1 kommentar:

Le Bitch sa...

Hejje! Nu har jag tillgång till nätet igen... iaf på arbetstid... Och jag fick en TV av David idag... för att jag inte hade någon... Den var stor... Men jag har inte träffat David så mycket som jag önskat att jag kunde. :( Helvete vad jag saknar honom! Och dig! När kommer du hit och hälsar på? Och eh.... jag funderar på att komma till Norrköping och hälsa på också! ... Eh ja... det var nog det... Kramar om hårt