lördag 19 september 2009

Håkan på Liseberg

För den som inte vet det så levde jag en sorgens dag igår. Varför? För att jag var i Norrköping och Håkan Hellström spelade på Liseberg i Göteborg. Och för att Håkan sa att det var den sista konserten på väldigt länge för att det skulle vara bra för alla med en paus nu. Jag tycker han har fel.

Som tur är har jag vänner som vet om att Håkan är den bästa jag vet. Därför ringde Jimmie till mig två gånger under konserten. En gång under "Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" och en gång under "Hurricane Gilbert". Om man ska tro gp.se så var dessa två låtar helt fantastiska. Och det tror jag på.

1 kommentar:

Mikaela sa...

<3! Önskar så att jag varit där! Jag fick inga telefonsamtal, men sms iallafall. Dina vänner kanske är rikare än mina. höh