fredag 16 juli 2010

Linda berättar om sin födelsedag

- Åka skateboard och ramla på magen med snyggaste tröjan på. Dock vet jag inte riktigt hur jag ramlade på magen för det gjorde jag inte från början. Men så slutade det. I alla fall fallet. Sedan fortsatte jag. Efter att ha kollat om hela kroppen var med. Det var den. Nästan. Det var bara lite uppskrapat och lite blod och lite sten och en axel som gjorde så ont att jag inte kunde stödja på den när jag skulle försöka ta mig upp och ett höftben som skiftade i rött och blått. Men annars så! Tröjan var också hel!

- Äta hembakat bröd och dricka hemgjord flädersaft på Maggans balkong och vattna blommor med en sån där sprutgrej.

- Äta pannkakor med glass och jordgubbar och sprejgrädde i Trädgårdsföreningen tills de stängde.

- Åka tillbaka till Maggan och spela spel. Som jag förlorade. Men om man förlorar skänker man glädje till de andra och blabla.


Den här födelsedagen var minst lika bra som den förra året då vi hade vattenkrig på taket medans solen gick ner!

Inga kommentarer: