lördag 15 augusti 2009

Sverige - Portugal

Idag skulle min bror jobba på EM-matchen mellan Sverige och Portugal (basket, alltså...) Hans kompis skulle också det men ringde i sista sekund och sa att han inte kunde komma. Därför följde jag med istället. Det var ideelt men jag tänkte att eftersom jag inte har nåt att göra så kan jag lika gärna åka dit. Och det var roligt! Jag fick stå i kiosken och sälja popcorn, korv, godis och läsk. Och jag såg hela planen därifrån jag jobbade! Tydligen är det ett plus. Jag tycker basket är tråkigt så för mig spelade det ingen roll. Detso roligare var TOUCHSCREENEN i kassan! Där kan vi snacka uppgradering från vad jag är van vid på Ritz. Inget illa om Ritz men heller inget illa om TOUCHSCREENEN på Stadium Arena.

Just det, Sverige vann.

1 kommentar:

malin sa...

åh vad roligt! :D Fick du betalt då??